Friday 4 January 2008

Müsait Bi Yerde "İndirim" Var !!!

Yılın en çok beklenen dönemlerinden birindeyiz; indirimler başladı dört bir yanda... Biz de hatunla gidicez bu akşam kısmetse; kalan sağlar bizimdir diyerek dalıcaz mağazalara. Kredi kartımı bakıma almıştım, taksit taksit saldırıcaazz...

Eğlenceli bi zaman bu indirim zamanı; bilen bilir... Önce öncelikli müşterilere haber verilir, "sizi zamanında yeterince yolduk, bu da sus payınız" dercesine sms'ler, email'ler gönderilir, telefonlar edilir. Genelde haftasonuna denk getirilir indirimler ama öncelikli müşteriler bir ki gün önceden silip süpürürler güzel malları, sona kalanlar 2 beden büyük kıyafetleri "yıkarsam çeker mi" düşüncesi ile atarlar sepetlerine. Biz de çapımıza göre "önceden" bi kaç sms aldık ama işten güçten vakit bulamadık ki. Bakalım bu sefer şanslı olucak mıyız?

O bişi diil de isim vermiim, çok ünlü bir giyim markası V'da bi gömlek sordum, iyi ki isim vermedim, 488 ytl dediler, "exclusive" imiş gömlek, fiyatını sormak bile bile bi kategori yükseltti beni, indirimde kaça düştü çok merak ediyorum;"exclusive"den "regular"a dönmüş müdür acaba?

No comments: