Thursday 10 January 2008

Badem...


Badem'in yeni albümü "S'onsuz" çıkmak üzere.. Albümden ilk klipleri "Kalpsiz" şu anda tüm müzik kanallarında gösteriliyor. İlk albümlerinden daha başarılı olacaklarını düşünüyorum hadi hayırlısı. Badem'in solisti Moosty benim en yakın arkadaşlarımdan biri olduğu için reklamlarını yapıyoruz herhalde... Mert, Doğaç, Barış ve Emre de öyle haberiniz ola.





Vokal ağırlıklı müzikten biraz daha Rock tarzına kaydılar bu albümde. Ne derece doğru bir karar verdiklerini ben de merak ediyorum açıkçası. Herşey bir yana şu andaki müzik piyasasının kalitesine göre üst düzey müzik yapıyorlar. Dinlemeyen var mı hala?

1 comment:

Anonymous said...

madem mustafa senin en yakın arkadaşlarından biri bi zahmet ulaşabileceğim bir numara verirsen bende arayıp "sensiz kalacak bu şehir" şarkısındaki söz bölümündeki soyadımı düzelttireyim yada benim numaramı ulaştırıverde o beni arasın, bende sana müteşekkir olayım:) 0535 3906931
15 seneden fazla olmuş görüşmeyeli adamla yaa..