Thursday 10 January 2008

AB'ye gireceğime emniyet şeridine girerim zihniyeti...

Yok arkadaş ben ümidimi kestim... Buranın çivisi çıktı, artık yerine oturmaz, otursa da ben göremem. Bencillik had safhada bu ülkede hiç olmadığı kadar, her alanda her yerde karşımıza çıkıyor artık. İlaç satan iyileştirmeyi değil kazancını düşünüyor, yeşil neresi varsa ya kesiliyor yada beton yeşili oluyor, futbol maçı değil savaş seyrediyoruz, maçı değil savaşı yorumluyoruz, vuruyoruz, kırıyoruz, dövüyoruz.. Ayyyyyyyyyy! Bana göre değil.. Dünya barışını desteklemek artık güzellik yarışmasında bile para etmiyor... Facebook'ta "cause"lara katılarak, o bu şu emaili tanıdığın 10 kişiye göndererek kurtarılmaz ki bu dünya... En çok trafikte sesimi çıkarabiliyorum bencillere; "kralını tanımam" diyerek kuralını tanımayanlara. Bazen dozunu da kaçırıyorum ama içim o kadar dolu olunca kornaya basmak en kolayı geliyor bazen. Emniyet şeridine girenlere "hiç mi bir yakınının ihtiyacı olmayacak o şeride" diye gidip sorasım geliyor. Benim altımdaki de araba, basınca gidiyor, direksiyonu çevirince de o şeride girebiliyorum. Kuralsızlık kural oldu bu ülkede hele İstanbul'da.. Su akar yolunu bulur misali herkes akıyor bi yerlere..

1 comment:

Asortik Krep said...

Son gidişimizde trafiğin artık başa çıkılmayacak dereceye geldiğini keşfettik.
Eskiden orta şeritten hatta sol şeritten bile dönerdik sağa artık öyle bir boşluk bile yok..Yeni yollarda şehrin içinde maksimum derece yapılmış sağ şeritte olmazsan sağa dönüşün çok zor.Gıdım gıdım kullanılmış her yer.Ve Bayrampaşa ikeaya giderken en çok hissettim bunu bir zamanlar o yollar ip gibi akardı da şehrin trafiğini kurtarırdı.Biz karşıya çevre yolundan giderdik hiç durmadan.B.çekmece-Erenköy mesela..
Sağdan yani emniyet şeridinden bu kadar senedir hiç gitmedim.Gidenler olsa bile özenmedim.Bekledim ama girmedim.Kendimi çok iyi hissediyorum.En azından ihtiyacı olan birinin yolunu kapamadığımı düşünüyorum ve her seferinde olmasa da bazen çok bariz giren arabanın arkasından seninde yolunu kapasınlar diyerek geçiririm.
Bence hayatta hak geçtiğinde bir şekilde ödeşiyorsun ama insanlar bunu anlamıyor nedense.Ya da hala anlamayanlar var.