Monday 26 March 2007

Uno, Due, Tre.... Italiano...

Geçen hafta sonu itibari ile İtalyanca öğrenmeye başladım. Yeni bir dil öğrenmeye olan isteğimi, biraz da işime katkısı olur diye, daha fazla ertelemek istemedim fırsatını bulmuşken. Kursta herkese havaya girsin diye İtalyan bir isim takıyorlar yeni başlayanlara, bendeniz bundan sonra "Luigi" efendim... Bir de diyorlar ki İtalyanca'dan sonra İspanyolca daha kolay öğrenilirmiş, grameri ve kelimelerin anlamları birbirne yakın diye, sırada o var o zaman...

4 comments:

bembi said...

ben evde italyancaya başlamıştım bir hevesle :) ama "ispanyolca daha kolay bıdı bıdı" dedi herkes.. sonuçta italyanca kaldı ispanyolcaya da başlanmadı! tebrik ederim & başarılar :o)

enne said...

Va beneeeee!!! Bize de öğretsene Luigi, per favoreeee...

Nisan'ın Altısı said...

Mi chiamo Luigi. Come ti chiami?

Nisan'ın Altısı said...

Bembi: Başlamak gerçekten çok zor, hele bu yaştan sonra ders çalışmak mı amaaaann diyor insan ama dişi sıkıp 1 yıl sonrasını hayal edince gaza gelmiyor değilim..