Thursday 2 August 2007

Norah Jones...

Harbiye Açıkhava'da idik dün akşam Sesi'mle beraber. Biletleri ilk çıktığı gün almıştım; bu konseri kaçırmak istemezdim doğrusu. 7 yıl önce gelmişti ilk olarak Norah Jones Türkiye'ye, o zaman pek tanınmayan "Wax Poetic" grubu ile birlikte, daha sonra solo kariyerine başladı.
Muhteşem bir konser verdi Norah Jones. Konser muhteşemdi derken nefes kesen sahne şovlarını, Harbiye'de yağdı yağacak nazlanan yağmuru ve benim sesim daha güzel diyerek uğultularla esen rüzgarı değil Norah Jones'un o tarifi zor sesini kastediyorum. Sesi'min deyişiyle "müzik Norah Jones'un sesine eşlik ediyor" gibiydi. Gerçekten de grubundaki müzisyenler Adam Lavy ve Andrew Borger ne kadar döktürürse döktürsün ve melodi ne olursa olsun Norah Jones söylemeye başladığı zaman sanki diğer sesler saygıdan geri çekiliyorlar gibi geliyor bana. Hele "Come Away With Me" ya da "Dont Know Why"ı söylerken. Seneye de gelir inşallah festivale...

3 comments:

enne said...

Bu gece de biz oradayız, Candan Erçetin için.

Abes ile İştigal said...

inşallah gelir :)
Bi de hava biraz soguk olmasaydı tam süper olacaktı.

Nisan'ın Altısı said...

Enne : İyi eğlenceler, Candan Erçetin konserinin de süper olacağından eminim.

Abes : Sunrise, sunrisee...