Thursday 12 July 2007

Şekersiz maksimum tat...

Yaa reklamını yapmak istemem ama mecburen yapıcaz; (T)epsi Max reklamı var ya Asyun Kayacı'nın oynadığı... Hani bol keseden öpücük vaadi verdiği... Seçime bağımsız aday girse bi miktar oy alır diyorum ben. Neyse bi haber vardı geçenlerde; adamın biri "Ben Tepsi Max içtim ama Aysun Kayacı gelip beni öpmedi, kandırıldım!" diyerek Tepsi'ye tazminat davası açmış. Dostum Moosty ile bu fevkalade önemli meseleyi konuşurken kendisi acayip bir yorum getirdi olaya:

- Tepsi'nin yerinde olsam dava açan adama nispet yeni bir reklam yapardım hemen" dedi.
- Nasıl olacak bu? dedim.
- İri kıyım ve yarı çıplak 3-5 zenci arkadaşı oynatır, Tepsi Max içene öpücükler gönderen bir reklam yapardım, dedi.
- :o))))))))))))) dedim.

Valla işin doğrusu Tepsi böyle bir reklam yapsa eminim yine birileri çıkar:
- Ayol bi kasa içtim Tepsi'den hani nerde zenciler, der ve dava açar.
Sodaya devam...

3 comments:

Abes ile İştigal said...

:)

Asortik Krep said...

Kadın-erkek eşitliği için böyle bir fikir ileri sürüyor senin bu arkadaşın değil mi? Başka bir düşüncesi yoktur herhalde :P

Nisan'ın Altısı said...

Eşitlik evet, o işte... :o))