Tuesday 26 June 2007

Eveeetttt!

Eveeeeettt!.. dedik ikimiz de valla! Ve 9 Haziran 2007 Cumartesi günü ile "eş" olduk birbirimize canım Sesi'mle! Biz çok çok mutluyduk o gün, sevdiklerimizle beraber çok güzel bir gün geçirdik, herşey bizi hiç üzmeden yolunda gitti. Yazmakta biraz geç kalmış sayılırım ama hemen ertesi gün balayına gittik, döner dönmez de çalışmaya başladık, eh işte ancak...
Size bişey itiraf edeyim; hiç heyecanlanmam diyordum, çok da heyecanlanmamıştım aslında, ta ki Sesi'mi almaya "gelin evine" gidene ve onu gelinliği içinde görünceye kadar. O kadar güzel olmuştu ki, gafil avlandım doğrusu... Yine de heyecanımı kontrol altında tutmayı başarabildim.
Nikah öncesi fotoğraf çekiminde de çok eğlendik, görmeliydiniz, "biz bu pozları asla vermeyiz" dediğimiz pozları verdik fotoğrafçımızın üstün gayretleri! sayesinde. Bi ara fotoğrafçının "damat bey göbeğinizi hafif içine çekerseniz..." demesiyle aniden uçan tekme pozu versem de yine de güzeldi... :o)) Henüz alamadık fotoğraflarımızı, alır almaz en güzellerini paylaşacağım sizinle. Sanıyorum en güzelleri nikah kıyılırken çekilenler olacak.
Nikah memurunun "hiç bir baskı altında kalmadan Nisan'ın Altısı'nı eş olarak kabul ediyor musunuz?" sorusunda Sesi'min bana o anlamlı bakışı, bana sorduğunda ise işyerimden Bernard Bey'in gazını da alınca bi an olanca gücümle "Evettt" deyişimi, Sesi'min ayağıma basışını, eş ilan edilirken tutuşan ellerimizi fotoğraflarda göremeyeceksiniz tabii...
O günün heyecanı hala ve daima içimde...
Seni çok seviyorum Sesi'm!

11 comments:

bembi said...

tebrikler tebrikler! :)) bir yastıkta kocayınız :))

enne said...

Çok güzeldi. Ben senin gözlerindeki mutluluğu görünce ağlamaya başladım, Dolphin bana bakıp yine mi ağlıyorsun der gibi gülümsedi. Gigi babasının kucağında ilgiyle gelin ve damadı izledi. Deniz, çiçekler, uçuşan tüller ve gülümseyen yüzler, kahkahalar arasında harika birkaç saat geçirdim. Tekrar tebrikler, öpüyorum ikinizi de.

Nisan'ın Altısı said...

bembi: teşekkür ederiz iyi dileklerin için!

enne: canım kuzenim benim, sizlerin de orada olması idi mutluluğumuzu tamamlayan. umarım hep böyle gülerek bir arada oluruz.

Quentins said...

Mutluluklar dilerim, Allah bir yastıkta kocatsın :)

Nisan'ın Altısı said...

teşekkür ederiz Quentins!

Abes ile İştigal said...

Heyecanini iyi sakladin valla bana bir şey hissettirmedin. Yalnizca nikah masasina doğru yürürken elimi sıkı sıkı tutman ve ben gelinlikle dogru dürüst yürüyemezken beni çekiştirerek hızla yürümen sırasında durumdan biraz suphelendim :)
Gelen herkese buradan yine çok teşekkürler etmek gerek , siz gelmeseydiniz herhalde bu kadar keyifli olmazdı hiçbirşey.Keşke gelemeyenlerde gelebilselerdi :(
Artik bi dahakine.. (nikah tazeleyecez di mi nisan'ın altisi.)

Nisan'ın Altısı said...

Canım Sesi'm her sene tazelemeye ne dersin? Hatta her sene başka bir ülkede, bu nasıl?
Tamam elini sıkı sıkı tutmuş biraz da çekiştirmiş olabilirim ama ben düşmeyesin diye şey ettiydim. Heyecan saklama konusunda sen de fena değildin hani..

Gamze said...

Tebrikler ve kocamaaan mutluluklar. Heyecanınız hiç geçmesin...

kumralada said...

ayyy....ne güzel bişiyy!!
tebrikederim gani gani...
Allah bir yastıkta kocatsın,nazarlardan saklasın,mutluluğunuz katlanarak daim olsun!!

Nisan'ın Altısı said...
This comment has been removed by the author.
Nisan'ın Altısı said...

Püstük & Kumralada : Çok çoookk teşekkür ederiz bu iyi dileklerinize..
Evlenmeden önce vazgeçirmeye çalışan çok oldu (şaka yollu takılır ya herkes!)ama yılmadım yılmayacağım. Ben halimden, evli olmaktan, Sesi'mle beraber olmaktan çook ama çoookkk mutluyum. Yuppiii...