Monday 28 May 2007

Sürünüyorum...

Kendinize iyi bakar mısınız? Sevgili Sesi'm bana "sen bir de kız olsan o zaman yandık der" hep, çok hoşuma gider böyle takılması... Haklı mı diye sorarsanız işte cevabı :
Geçen sabah uyandım, duşa girdim, önce saçımı şampuanladım, sonra da saç kremi ile (yıkayacak pek bişey yok ama!), yeni aldığım "body scrub" ile (valla Türkçe'sini bilmiyom) hafif keselendikten sonra çilek kokulu vücut şampuanı ile yıkandım... Duştan hemen sonra traş olmak için yumuşatıcı içeren traş köpüğünü kullandım, sonrasında Türk usulü kolonya ve bunu takiben kenevir özlü traş sonrası kremi (acayip başarılı tavsiye ederim!)... İyice kurulandıktan sonra ise önce nemlendirici vücut kremini, sonra da terlemeye karşı Deotak sürdüm, saçıma da nem oranını dengeleyen bir krem uyguladım. Dişlerimi fırçalayıp, parfümü de sürdükten sonra çıkmaya hazırdım arkadaşlar. Anlayacağınız sürünüyorum bu günlerde... :o))

12 comments:

Abes ile İştigal said...

evlendikten sonra benimkilerden sürünmek yok ona gore :p

Nisan'ın Altısı said...

söz veremem, içimde var... :o)) unisex olanlara bakarım sadece...

TÜLAY said...

Umarım yaşam boyu böyle sürünmeye devam edersin.TD

bembi said...

vay bea.. bahardan mıdır, herzaman mıdır? :)) vallahi bravo! kendime mesaj: hemen gidilee, "vücud peelingi" alınaa :)

Abes ile İştigal said...

her zaman her zaman..

bayan olsa kesin çok kokoş olurmuş valla.Beraber alışverişe gittigimizde bana en süslü en taşlı ne varsa bulup getiriyor :)
Benim bile vücut peeling im yok.Nisan'in altisi duy sesimi ( Sesi 'ni ) :))

Nisan'ın Altısı said...

Yaw, bu hanımları anlamak gerçekten zor. Hem bakımlı erkeklerden hoşlanırlar hem de kendimize bakınca kokoş oluyoz. Hayır tamam kendine bakma işini abartıyor olabilirim bazen, alışverişe gidince coşuyor da olabilirim ama ben kaşlarımı alıyor, öyle göz altı kremi falan kullanıyor değilim ki..

Nisan'ın Altısı said...

Sesi'm: Duymam mı ben sesini senin, iki elim kremde olsa duyarım.. Elbette en süslü taşlı şeyleri bulup getircem sana, hem de şöyle ufacık! taşlı olanlarından :O)

Tülay: İyi!! dileklerin için sağol yani.. Sürünmeye devam.. Krem lazım olursa çekinme; bak el kremi aldım yeni :o)

Bembi: Bahar geldi geçiyor, geç bile kaldın. İndirimde olan yerleri çekinme sor yani...

kumralada said...

valla böyle sürünenler dostlar başına:)
insanı bakıma iştirak böyle oluyomuş demekki:)

bembi said...

indirimde olan yerler nereleer? :)

Nisan'ın Altısı said...

bir çok yer bembi, bir çok yer... o)))

Asortik Krep said...

Yazıyı kaçırmışım ama yazmadan edemedim..
"önemli olan evlendikten sonra sürünmen..."

Asortik Krep said...

Yani bekarken hep kendine bakılır da..